آقا نظام و اهل حق
فرقه حق یکی از فرقه هایی است که بیشتر در غرب ایران دیده شده و اعتقادات مسخره بسیاری دارند که اگر چه خنده دارن ولی باید به حال کسانی که پیرو این فرقه هستند اند گریه کرد, زیرا انسانیت خود را فراموش کرده اند و از نظر باطنی کور و کرند. کسانی که این نوشته رو می خونند حتما در پایان این نوشته نظرات خودتون رو در مورد این فرقه بیان کنید!
این فرقه اعتقاراتی دارن که از جمله این که امام علی ( ع ) نعوذوبالله خداست یا این که قرآن 32 جزء که دو جزء آن سر مگو است که پیامبر آن را به زبان کردی به سران این فرقه گفته است!
به نظر شما این گفته ها مسخره نیستند؟ در حالی که در خود قرآن آمده است که ” ما قرآن را به زبان عربی فرستادیم ” یا این که اگر امام علی ( ع ) خدا بود چرا نفس می کشید یا چرا بدن داشت یا چرا غذا می خورد؟

نظرات شما عزیزان:

saber
ساعت21:23---31 ارديبهشت 1394
ﺟﻤﻠﻪ ﺯﯾﺒﺎیی ﮐﻪ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﺟﺎﻣﻊ ﺩﺭ
ﺷﻬﺮ ﻧﯿﻮﯾﻮﺭک ﻧﻮﺷﺘﻪ شده:
ﺩﺭ ﻗﺒﺮ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﭘﺎﺳﺦ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ
ﮔﻮﮔﻞ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮد !
ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺷﻤﺎﺳت .
واقعا خنده داره که یه آدم معمولی نشسته به یه عقیده راحت توهین میکنه اگه درست بررسی میکردی میفهمیدی اهل حق برتر از تمام عقاید است
…اگه همه ی ما فقط انسانیت را در نظر داشته باشیم لازم نیست که به عقاید دیگران توهین کنیم یا بخواهیم دیگران نیز به عقاید ما معتقد شوند امیدوارم روزی بیاید که همه ی ما در عین حال که پایبند به اعتقاد خود هستیم به عقاید دیگران نیز احترام بگذاریم. تمام کسانی که می گویند اشهد ان لا اله الا الله و اشهد انَّ محمداً رسولُ اللهِ مسلمان هستند. بنده به عنوان یک مسلمان تمام انسان ها را دوست دارم.
برو فرقه آتش بیگیو بررسی کن ببین اینا چطوری بخاطر ناموس کشور جونشونو فدا کردند این عقاید اوناس که اونارو به خدمت به انسان ها حتی کسانی که اهل حق نیستند وا میداره اونا ردا دارند بدون توقع به همه خدمت میکنند منو تو چی بدبخت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 13640
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1